Azi 19-10-2021       Anunt privind promovarea intr-un grad profesional superior – Serviciul Juridic Contencios, Administratie Locala     Anunt privind promovarea intr-un grad profesional superior – Birou Planificare si Implementare Proiecte     Proiect de Hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2022 – în dezbatere publică.     Anunt privind acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei/suplimentului pentru energie     P.H. privind aprobarea nivelului chiriilor și al redevențelor pentru imobilele aparținând domeniului public/privat al orașului Târgu-Neamț, precum și a taxei de intervenție pe domeniul public/privat al orașului Târgu-Neamț pentru anul 2022 – în dezbatere publică     Cerere – declaratie pe propria raspundere pentru modificarea cererii de acordare a unor drepturi de asistenta sociala sau pentru acordarea unor noi drepturi

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;
Sari la conținut