Azi 24-03-2023       Rezultatul final din 24.03.2023 pentru concursul organizat in vederea promovorarii intr-un grad profesional superior – Directia Buget Contabilitate, RU si Dezvoltare Locala     Rezultatul interviului din 22.03.2023 pentru concursul organizat in vederea promovorarii intr-un grad profesional superior – Directia Buget Contabilitate, RU si Dezvoltare Locala     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orasului Targu-Neamt in sedinta extraordinara, convocata de indata, pentru ziua de 20.03.2023, ora 14.00, in sala de sedinta a CL a orasului Targu-Neamt     Rezultatul probei scrise 20.03.2023 pentru concursul organizat in vederea promovorarii intr-un grad profesional superior – Directia Buget Contabilitate, RU si Dezvoltare Locala     Anunt privind rezultatul selectiei dosarului pentru concursul organizat in vederea promovorarii intr-un grad profesional superior – Directia Buget Contabilitate, RU si Dezvoltare Locala     COMUNICAT DE PRESĂ ,,PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” -,,Reabilitare termică a blocurilor de locuințe din orașul Târgu – Neamț – Bloc M1 și M`1”

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;
Sari la conținut