Azi 22-04-2019       Anunt privind organizarea unui examen in vederea promovarii pe post de referent, gradul I A – Casa Culturii „Ion Creanga”, Târgu-Neamt     Anunt – Proiect de Hotărâre privind aprobarea Raportului informării și consultării publicului, a Planului Urbanistic Zonal ”Schimbare destinație urbanistică teren în zonă pentru spații comerciale, depozitare și servicii în orașul Târgu-Neamț” și a Regulamentului Local de Urbanism aferent acestuia     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orasului Târgu Neamt în ședință ordinară pentru ziua de 23.04.2019, ora 15.00, în sala de ședințe a Consiliului local al orașului Târgu-Neamț     ANUNT – Intentia de elaborare P.U.Z. in vederea construirii a doua blocuri de locuinte colective P+6E     Anunt – licitație publică spatiu de 10,72 mp – str. Eternitatii     Anunt – licitație publică inchiriere teren (551 mp) si un spatiu (155 mp) – str. Lalelelor

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;