Azi 28-01-2022       Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orasului Targu-Neamt, in sedinta ordinara, pentru ziua de 27.01.2022, ora 14.00, in sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Targu-Neamt     ANUNT – Proiectul bugetului local de venituri și cheltuieli al oraşului Târgu-Neamţ pe anul 2022 şi Lista de investiţii pentru anul 2022.     Spectacol extraordinar de ZIUA CULTURII ROMÂNE – 16 ianuarie 2022, ora 18.00 – Casa Culturii „Ion Creangă” Târgu-Neamț     Anunt privind scoaterea la licitatie publica a unui teren in suprafata de 551 mp si cladire in suprafata de 155 mp, str. Lalelelor F.N.     Anunt privind scoaterea la licitatie a unui teren in suprafata de 57 mp, str. 9 mai FN     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orasului Targu-Neamt, in sedinta extraordinara, pentru ziua de 11.01.2022, ora 11.00, in sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Targu-Neamt

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;
Sari la conținut