Azi 23-01-2020       Anunt de licitatie (a doua procedura) privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii unui spatiu aflat in incinta Ambulatoriului de specialitate al orasului Targu-Neamt (Policlinica)     Anunt privind punctajul final obtinut de candidat la concursul organizat in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent     Anunt privind punctajul la proba interviu obtinut de candidat inscris la concursul organizat in vederea ocuparii functiei de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent     Anunt privind ordinea de zi a sedintei ordinare a Consiliului Local al orasului Targu Neamt din data de 29.01.2020, ora 15.00     Anunt privind punctajul la proba scrisa obtinut de candidat inscris la concursul organizat in vederea ocuparii functiei de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent     Anunt – privind punctajul final obtinut in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional asistent

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;