Azi 21-10-2018       Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orasului Targu Neamt in sedinta ordinara pentru ziua de 25.10.2018. ora 15.00, in sala de sedinte a Consiliului local al orasului Tirgu Neamt     Anunt – PH supus dezbaterii publice privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2019     Anunt – licitatie publica privind inchirierea unui teren in suprafta de 4 mp, str. Marasesti (2)     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orasului Targu Neamt in sedinta de indata pentru ziua de 17.10.2018, ora 15.00, in sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Targu Neamt     ANUNT – repartizare locuinta sociala str. Cuza Voda nr. 42     Invitatie dezbatere publica 12.10.2018

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;