Azi 02-12-2020       Luni 30 Noiembrie și Marți 1 Decembrie 2020 – Zile libere     Dispozitie privind convocarea online a Consiliului Local al orasului Targu-Neamt in sedinta extraordinara pentru ziua de 20.11.2020, ora 13.00, in sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Targu-Neamt     Anunt privind organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea functie publice de executie vacante – Compartiment Constatare, Impunere, Control fiscal persoane juridice, Urmarire si Executare silita     Rezultat selectie dosare referent clasa III, grad prof. superior, Directia Venituri Impozite si Taxe     Anunt privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuinte proprietate personala pana la data de 31 decembrie 2020     Dispozitie privind convocarea online a Consiliului Local al orasului Targu-Neamt in sedinta ordinara pentru ziua de 12.11.2020, ora 14.00, in sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Targu-Neamt

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;
Skip to content