Azi 15-12-2018       DISPOZIȚIE privind convocarea Consiliului Local al orașului Tîrgu Neamț în ședință de îndată pentru ziua de 14.12.2018, ora 14.00, în sala de ședințe a Consiliului local al orașului Tîrgu Neamț     Manifestari culturale luna decembrie 2018     DISPOZITIE privind convocarea Consiliului Local al orasului Tirgu Neamt in sedinta de indata pentru ziua de 10.12.2018, ora 15,00, in sala de sedinte a Consiliului local al orasului Tirgu Neamt     Anunt – scoaterea la licitaţie publică deschisa in vederea inchirierii unui teren in suprafata de 9 mp – C5, apartinand domeniului privat al orasului Tirgu Neamt, str Marasesti, destinat amplasarii unei magazii     Anunt D.A.S. Tg. Neamt – elaborare plan anual de actiune servicii sociale 2019     18 decembrie 2018, ora 18.00 – Concert extraordinar de Crăciun – Paula Seling

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;