Azi 06-07-2022       Anunt privind organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea postului contractual vacant de Manager proiect, pentru implementarea proiectului finantat din fonduri externe nerambursabile     Anunt privind organizarea unui concurs/examen de promovare in grad profesional imediat superior, cu incadrarea in fondurile bugetare alocate     Anunt privind rezultatul selectiei dosarelor inaintate de candidatii inscrisi la concursul organizat in vederea ocuparii unui post vacant de bibliotecar, treapta IA, la biblioteca oraseneasca ”Ion Creanga” Tg. Neamt     Dispozitie privind aprobarea desfacerii si comercializarii bauturilor alcoolice de catre agentii economici ce isi desfasoara activitatea in spatiile special amenajate in acest scop, pe perioada desfasurarii festivalului ”Zilele Cetatii”, 1-3 iulie 2022     Anunt privind rezultatele finale la concursul organizat in vederea ocuparii functiei publice vacante de Politist local, clasa III – Serviciul Public de Politia Locala     Anunt privind REZULTATELE FINALE la concursul de recrutare organizat in vederea ocuparii functiei vacante de Politist local, clasa III

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;
Sari la conținut