PRIMAR – Vasilică HARPA:
– Marti: 10:00-13:00
VICEPRIMAR – Vasile APOPEI:
– Joi: 10:00-13:00
SECRETARUL ORASULUI – Jur. Isabela SABIN:
– Miercuri: 10:00-13:00
– Înscrierile în audienţă se fac pe bază de carte de identitate, la Serviciul Comunicare şi Relaţii Publice, cam. 5 de la parterul Primăriei oraşului Tîrgu Neamţ.
– Cererea de înscriere în audienţă poate fi descărcată de pe site-ul instituţiei după modelul de mai sus, completată şi trimisă la email – [email protected]
♦ În scopul facilitării comunicării dintre personalul angajat și persoanele hipoacuzice, care folosesc limba semnelor române, începând cu data 16.02.2022, în cadrul Primăriei orasului Targu-Neamț este asigurat serviciul de interpretare la distanță în limbaj mimico–gestual.
♦ Serviciul de interpretare se asigură în baza unei solicitări scrise, transmisă prin email la adresa [email protected], cu cel putin trei zile ianinte de data stabilita pentru desfasurarea activitatii de intrepretariat in limbaj mimico-gestual.