Azi 08-08-2020       HOTARARE privind unele masuri adoptate in contextul pandemiei de COVID-19     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orașului Târgu-Neamţ în ședință de îndată pentru ziua de 05.08.2020, ora 14.00 în sala de ședinţe a Consiliului local al orașului Târgu-Neamţ     ANUNT – dezinfectie parcuri, spații verzi și intrări la scările de bloc 31.07.2020 – 01.08.2020     Dispozitie privind convocarea online a Consiliului Local al orasului Târgu-Neamţ în sedinţa ordinară pentru ziua de 30.07.2020, ora 14,00, în sala de sedinţe a Consiliului local al orasului Târgu-Neamţ     Dispozitie privind convocarea online a Consiliului Local al orasului Târgu-Neamţ în ședinţa de îndată pentru ziua de 20.07.2020, ora 15.00, în sala de ședinţe a Consiliului local al orașului Târgu-Neamţ     Anunt – scoaterea la licitaţie publică deschisă în vederea vânzării a două terenuri, situate în oraşul Târgu–Neamţ, B-dul Ştefan cel Mare, Bl.B2

Atributii

Secretarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
(In conformitate cu LEGEA nr. 215 din 23 aprilie 2001 a administratiei publice locale*) – Republicata)
Art. 117. Secretarul unitatii administrativ-teritoriale indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii:

  1. avizeaza, pentru legalitate, dispozitiile primarului si ale presedintelui consiliului judetean, hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  2. participa la sedintele consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  3. asigura gestionarea procedurilor administrative privind relatia dintre consiliul local si primar, respectiv consiliul judetean si presedintele acestuia, precum si intre acestia si prefect;
  4. organizeaza arhiva si evidenta statistica a hotararilor consiliului local si a dispozitiilor primarului, respectiv a hotararilor consiliului judetean si a dispozitiilor presedintelui consiliului judetean;
  5. asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate a actelor prevazute la lit. a), in conditiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
  6. asigura procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si efectuarea lucrarilor de secretariat, comunica ordinea de zi, intocmeste procesul-verbal al sedintelor consiliului local, respectiv ale consiliului judetean, si redacteaza hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  7. pregateste lucrarile supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si comisiilor de specialitate ale acestuia;
  8. alte atributii prevazute de lege sau insarcinari date de consiliul local, de primar, de consiliul judetean sau de presedintele consiliului judetean, dupa caz.

Pentru audiente la secretarul orasului puteti :

  • sa veniti la sediul primariei, din str. Stefan cel Mare, nr. 62 Tg. Neamt, in perioada de audienta a secretarului si anume luni de la 13.00-15.00 si miercuri de la 11.00-16.00
  • trimite un e-mail, in care sa specificati numele, prenumele, date de contact si pe scurt problema pentru care solicitati audienta, la secretar@primariatgneamt.ro
  • sa sunati, pentru programare, la numarul de telefon 0233/790245