Azi 24-01-2020       Anunt de licitatie (a doua procedura) privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii unui spatiu aflat in incinta Ambulatoriului de specialitate al orasului Targu-Neamt (Policlinica)     Anunt privind punctajul final obtinut de candidat la concursul organizat in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent     Anunt privind punctajul la proba interviu obtinut de candidat inscris la concursul organizat in vederea ocuparii functiei de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent     Anunt privind ordinea de zi a sedintei ordinare a Consiliului Local al orasului Targu Neamt din data de 29.01.2020, ora 15.00     Anunt privind punctajul la proba scrisa obtinut de candidat inscris la concursul organizat in vederea ocuparii functiei de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent     Anunt – privind punctajul final obtinut in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional asistent

Atributii

Secretarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
(In conformitate cu LEGEA nr. 215 din 23 aprilie 2001 a administratiei publice locale*) – Republicata)
Art. 117. Secretarul unitatii administrativ-teritoriale indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii:

  1. avizeaza, pentru legalitate, dispozitiile primarului si ale presedintelui consiliului judetean, hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  2. participa la sedintele consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  3. asigura gestionarea procedurilor administrative privind relatia dintre consiliul local si primar, respectiv consiliul judetean si presedintele acestuia, precum si intre acestia si prefect;
  4. organizeaza arhiva si evidenta statistica a hotararilor consiliului local si a dispozitiilor primarului, respectiv a hotararilor consiliului judetean si a dispozitiilor presedintelui consiliului judetean;
  5. asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate a actelor prevazute la lit. a), in conditiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
  6. asigura procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si efectuarea lucrarilor de secretariat, comunica ordinea de zi, intocmeste procesul-verbal al sedintelor consiliului local, respectiv ale consiliului judetean, si redacteaza hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  7. pregateste lucrarile supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si comisiilor de specialitate ale acestuia;
  8. alte atributii prevazute de lege sau insarcinari date de consiliul local, de primar, de consiliul judetean sau de presedintele consiliului judetean, dupa caz.

Pentru audiente la secretarul orasului puteti :

  • sa veniti la sediul primariei, din str. Stefan cel Mare, nr. 62 Tg. Neamt, in perioada de audienta a secretarului si anume luni de la 13.00-15.00 si miercuri de la 11.00-16.00
  • trimite un e-mail, in care sa specificati numele, prenumele, date de contact si pe scurt problema pentru care solicitati audienta, la secretar@primariatgneamt.ro
  • sa sunati, pentru programare, la numarul de telefon 0233/790245