1. Date de contact ale autorității:
Primăria orașului Târgu-Neamț
B-dul Ștefan cel Mare nr.62
Târgu-Neamț, cod.615200, jud.Neamț
Tel: 0040-233-790245,0040-751-028118; Fax: 0040-233-790508
Site: https://www.primariatarguneamt.ro/
Email: [email protected]
Comunicare carte de identitate conform Legii 9/2023: [email protected]
2. Programul de funcționare al instituției:
Luni-Joi – 8,00-16,30
Vineri – 8,00-14,00
3. AUDIENȚE
Program de audiențe
PRIMAR – Vasilică HARPA
– Marti: 10:00-13:00
VICEPRIMAR – Vasile APOPEI
– Joi: 10:00-13:00
SECRETAR GENERAL ORAȘ – Cons.Jur. Isabela SABIN
– Miercuri: 10:00-13:00
MODEL CERERE DE AUDIENŢĂ
– Înscrierile în audienţă se fac pe bază de carte de identitate, la Serviciul Comunicare şi Relaţii Publice, cam. 5 de la parterul Primăriei oraşului Târgu-Neamţ.
– Cererea de înscriere în audienţă poate fi descărcată de pe site-ul instituţiei după modelul de mai sus, completată şi trimisă la email – [email protected]
4. PETIȚII
Orice sesizare/reclamație/ petiție:
– se poate depune la Biroul 4 din Primăria orașului Târgu-Neamț
– se poate transmite prin e-mail la adresa: [email protected]
5. NumeIe și prenumele funcționarului public responsabil pentru accesul la informații de interes public, date de contact
Șef Serviciu Comunicare și Relații Publice – Mihaela Rotaru-Popa
Primăria orașului Târgu-Neamț
Birou 5, parter
tel.0233790245, int.105
e-mail : [email protected]